Naši specialisté aktivně participují na mnoha zajímavých projektech u zákazníků ze sektorů Finance, Telco, Retail a Utility. Jedná o různé role od business analytiků přes projektové manažery, softwarové inženýry až po testery, kteří jsou schopni provádět systémové, uživatelské akceptační i zátěžové testy. Přidaná hodnota našich specialistů byla vždy velmi dobře hodnocena zákazníky, kteří byly velmi spokojeni s jejich výkony a přínosy.
Mezi naše zákazníky patří: T-Mobile Czech Republic, Tesco Stores, Komerční banka, O2 Czech Republic, Československá obchodní banka, Česká Spořitelna, DHL IT services, Českomoravská stavební spořitelna, Raiffeisen Bank, O2 Slovakia, Deloitte Advisory, Hewlet-packard, Essox, BlueLink, Cleverlance, Unicorn a další.
Zákazník | T-Mobile Czech Republic |
Předmět zakázky |
V T-Mobile naši specialisté dlouhodobě působí především v oblasti testování. Hlavní doménou je User acceptance testing, mezi další oblasti patří SW development a IT testing. U zákazníka dlouhodobě působí tým až patnácti specialistů na testování v různých úrovních seniority, tým je krátkodobě doplňován o 3-5 členů v období zvýšených požadavků na kapacitu. Spolupráce mezi zákazníkem a naším týmem probíhá již od roku 2011. |
Objem dodaných služeb | přes 15 000 MDs |
Doba trvání (plnění) zakázky | Od r. 2011 |
Zákazník | Tesco Stores |
Předmět zakázky |
V Tesco naši odborníci působí dlouhodobě především v oblasti Project managementu, Problem managementu a vývoje aplikací. U zákazníka působí tým 5-8 specialistů. Naše pozornost se soustředí na řešení problémů a řízení procesu zajištění provozu, ale i na řízení implementačních projektů především v oblasti infrastruktury. Spolupráce mezi zákazníkem a naším týmem probíhá již od roku 2013. |
Objem dodaných služeb | přes 4 000 MDs |
Doba trvání (plnění) zakázky | Od r. 2013 |
Zákazník | Deloitte Advisory |
Předmět zakázky |
Společně s parterem Deloitte realizujeme projekty implementace a vývoje CRM systémů postavených na platformě Salesforce.com. Naši specialisté disponují příslušnými certifikacemi a účastní se projektů implementovaných pro zákazníky z oblasti financí anebo farmacie v Jihoafrické republice, Německu, Švýcarsku nebo UK. V České republice jsme se implementovali demo aplikaci pro KB a postavili jsme na Salesforce.com portál Yachtcharter. |
Objem dodaných služeb | Cca 800 MDs |
Doba trvání (plnění) zakázky | 2014 – 2016 |
Zákazník | Česká Spořitelna a.s. |
Předmět zakázky |
V České Spořitelně naši specialisté dlouhodobě působí v několika oblastech testování. Hlavní doménou je několikaletá personální podpora při realizaci zátěžových testů na systémech CRM Siebel, Orchestra, Symbols, CTS, CPS a dalších. Dlouhodobě zastřešujeme na projektech kompletní analýzu pro zátěžový test, přípravu testovacích skriptů, realizaci zátěžového testu a následné vyhodnocení, včetně doporučení pro další vývoj. Spolupráce mezi zákazníkem a naším týmem probíhá již od roku 2004. Realizační tým: Zbyněk Deyl, Richard Mádle a David Růžička |
Objem dodaných služeb | Cca 500 MDs |
Doba trvání (plnění) zakázky | 2012 – 2016 |
Zákazník | Československá obchodní banka a.s. |
Předmět zakázky |
Ve společnosti ČSOB a.s. dlouhodobě poskytujeme kapacity pro realizaci zátěžových testů systémů Profile (Pure), SSP, SCube a další. Jedná se zejména o práce při analýze pro zátěžový test, přípravě skriptů, realizaci zátěže a následného vyhodnocení. Součástí projektu je i ladění nasazované architektury ve spolupráci s dodavatelem řešení. Realizační tým: Richard Mádle, Zbyněk Deyl, David Růžička a Jiří Sýkora |
Objem dodaných služeb | Cca 500 MDs |
Doba trvání (plnění) zakázky | 2012 – 2016 |